torsdag 22 januari 2009

SMS från Lo

Vår käre gubbrockande vän Lo står förvisso med som deltagare och redaktionsmedlem här på bloggen, men har ännu inte bidragit med ett enda inlägg. Därför fulbloggar jag nu och lägger upp ett sms som jag fick från honom häromdagen. Jag hade mms:at över en bild på mitt nya gräsliga, gubbrockiga skägg. Fick följande till svar, jag tycker att detta passar in bra som mode/stilinlägg på livsstilsbloggen LIL:
"Fan, kunde inte ta emot bilden, trots min cybermobil.. Själv gör jag mitt bästa för att sticka ut från JV-uniformen [Lo jobbar på Jordbruksverket] som består av ecco, manchesterbyxor o rutig skjorta. De som är hardcore har pipskägg. Min stil är lite spansk park-slacker. Fast jag har ingen dreadlock-hockeyfrisyr.. ännu. :)"
Ja den spanska park-slacker-stilen kanske kommer stort i vår?

Inga kommentarer: